ING Kadınlar Basketbol Süper Ligi play-off finali ilk maçında ağırladığı ÇİMSA ÇBK Mersin’i 77-70 mağlup ederek seride 1-0 öne geçen Fenerbahçe Opet’te başantrenör Miguel Mendez, savunmada iyi iş çıkardıklarını söyledi.
Sarı-lacivertli takımın başında çıktığı ilk müsabakadan galibiyetle ayrılan İspanyol çalıştırıcı, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
Karşılaşmada ortaya koydukları performans dolayısıyla mutlu olduğunu dile getiren Mendez, “Hücumda topu iyi paylaştık. Çok fazla asist yaptık. Savunmada iyi iş çıkardık. Kazanmamız gereken iki maç daha var. Salondaki atmosfer muhteşemdi. Taraftarlar, bizi ittiren bir güç oldu. Onların desteği bizim için çok önemli.” ifadelerini kullandı.
Fenerbahçe ile anlaşma sürecinden de bahseden Miguel Mendez, “Teklif benim için sürpriz oldu. Evdeydim. Tatilde dinleniyordum. Fenerbahçe teklif yapıyorsa bunu kabul etmek zorundasınız. Fenerbahçe, kadın basketbolunda çalışabileceğiniz en iyi kulüplerden biri.” diye konuştu.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Robin van Persie çocukluk kulübüne geri dönüyor
1100 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1045 kez okundu
3
Trabzonspor’da sakatlık kabusu!
831 kez okundu
4
Master Milli Atletler Çiçek Solon Şensoy ve Oktay Şensoy, Olimpiyat Şampiyonlarıyla Buluştu
779 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
684 kez okundu